Åpne i nettleser
NVCA Nyhetsbrev 8. september 2017

Venture Capital Forum i Stockholm 24. - 25. oktober

I følge PitchBook ble det hentet inn mer enn 240 milliarder USD* til aktive eierfond i Nord-Amerika og Europa de syv første månedene av 2017. Med dette som bakteppe, vil vi utforske hvordan denne veksten vil påvirke din organisasjon. Hva skjer i venturebransjen i Europa, og hvordan kan vi sikre god avkastnin Reduser innrykkg på investeringene som gjøres nå?

NVCA inviterer våre medlemmer til å delta på Venture Capital Forum i Stockholm, 24.-25. oktober.

Som NVCA-medlem får du 20 % rabatt når du registrerer deg med koden: pdkvs - registrer deg nå!

Er du LP? Da kan du være kvalifisert til gratis pass - fyll inn skjema og registrering her

Her er noen av høydepunktene (på engelsk):

• EIF’s Deputy Director – Equity Investments, Uli Grabenwarter will return as keynote speaker to talk about the truth on returns in European VC, the maturity of the market, achievements of the past and the challenges ahead.
  • LP-only programme including an ‘Innovation Showcase’ touring the city’s top start-up hubs, the popular LP/VC rotating networking dinner and a closed-door roundtable breakfast and workshop where LPs may freely express their views and share their experience about investing in venture capital.
  • An exclusive CVC programme welcomes Telia Company’s Neil Granath who will provide insight on Telia’s CVC strategy and their investment decision making process.

Vi gleder oss til å se deg i Stockholm! Dersom du har noen spørsmål kontakt hovedarrangør Invest Europe, vår europeiske bransjeforening på events@investeurope.eu

Registrer deg nå med kode: pdkvs

Rikke / NVCA

*Tall fra PitchBook's European Venture Report

Arendalsuka 2017

Eventer i regi av NVCA medlemmer

Vil du utfordre verdensmesteren i sjakk?

Sjakk-kveld med Magnus Carlsen, torsdag 28. september kl 17.30-21.00

Simonsen Vogt Wiig inviterer sine gjester til å spille simultant mot Magnus - vil du være en av dem, eller kanskje du har et sjakkinteressert barn eller barnebarn? Meld din interesse ved påmelding!

NORSK VENTUREKAPITALFORENING, c/o Abelia, Næringslivets Hus, Middelthuns gate 27, 0368 OSLO

Endre dine opplysninger | Meld deg av e-postlisten